Batiste - Torrshampoo

Jag tror att vi alla någon gång har upptäckt lite för sent innan en utgång att vårat hår är fett och smutsigt? Man hinner inte hoppa in i duschen, låta håret torka och fixa en ny frisyr innan man måste sticka!
Men då har det ju kommit en helt underbar idè! Torrshampoo!

Jag har aldrig testat torrshampoo innan, men köpte mig ett från Batiste för att testa och se hur det funkar osv. Jag tyckte att det funkade jättebra och man får snabbt en känsla av fräscht och nytvättat hår! Snabbt och enkelt!

Jag valde att testa ett torrshampoo från märket Batiste. Dom har flera olika sorter, olika lukter, volym osv. Så det är bara välja och vraka efter vad du söker hos ett torrshampoo. Jag valde ett som hade en doft av Körsbär, men ska även inhandla ett som ger extra volym!

Batiste torrshampoo finns att köpa i dom flesta butiker som säljer skönhetsprodukter. Åhlèns, Kicks mm. Torrshampoot ligger runt 79;-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0