Lernberger Stafsing

Var ett tag sedan jag bloggade nu, men det betyder också att jag hunnit testa en del nya hårvårdsprodukter, så nu så!

I julklapp så fick jag ett helt nytt Treatment från ett märke som jag aldrig hört talats om, Lernberger Stafsing. Testade och tyckte verkligen om det! Det har en speciell konsistens jämfört med andra inpackningar. Denna är mer seg och nästan som tandkräm haha! Men den luktar underbart! Så nu för några veckor sedan köpte jag även shampoot i serien för torrt hår, produkterna är väldigt bra för håret. Sulfatfritt shampoo!

Märket har 3 olika "serier" för torrt hår, färgat hår och ett om man söker mer volym. Sedan har dom även olika stylingprodukter och någon olja olja.

Treatmentet ligger på 230;- och shampoot 190;-



Kommentarer
Annika

Fin blogg :)

2013-02-15 @ 13:09:06
URL: http://blogofphoto.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0