Nya produkter till håret!

Idag anlände det 2 stycken nya produkter till håret som jag har beställt hem!

Den ena är en färgbomb från Revlon 713 Havanna. Jag blev ju brunett för ett tag sedan och känner att en sån är snällare mot håret än toning/färgning.

Den andra produkten är vegetabilisk arganolja. En bra olja för håret som samtidigt är naturligt framställd! Anledningen till att jag köpte hem en arganolja är för att jag kör lite både och när de gäller balsammetoden osv. Kan inte köra den fullt ut eftersom jag måste fylla på med färg i mitt hår, och finns ju i stort sett inga färger som går ihop med balsammetoden så därför måste jag köra lite både och. Men såklart så mycket balsammetoden jag bara kan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0