Björn Axén - Deep Conditioner, Sensetive Scalp

Godmorgon! 
 
Min blogg.se app fungerar fortfarande inte konstigt nog, men det hindrar mig inte från att blogga! 
 
Tänkte berätta lite om en produkt från Björn
Axén! För några veckor sedan bestämde jag mig för att köra på balsammetoden (igen) och var ute i timmar och letade efter ett balsam för färgat hår som var godkänt för just balsammetoden! Tillslut fick jag gå till en frisörssalong och rådfråga, och då rekommenderade hon just Björn Axén - Deep Conditioner, Sensetive Scalp! Jag har tyvärr bara hunnit testa den en gång men intrycket jag fick var bra! Krämig konsistens och luktar gott och fräscht! 
 
Så för er med förgat hår som vill köra på balsammetoden så rekommenderar jag denna! Även balsamet i samma serie är godkänt för balsammetoden.
 
Priset på Björn Axén - Deep Conditioner är 170;- och balsamet i samma serie 140;-
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0