Lanza - Kerstin Healing Oil

Hej hej! Är precis hemkommen från frisören, alltid lika underbart! Så tänkte visa er en ny produkt som jag köpte med mig hem idag!

Lanza har nyligen släppt en serie med shampoo, balsam och en hårolja som alla innehåller keratin. Produkten som jag köpte med mig hem var håroljan. Eftersom jag bleker mitt hår osv så sliter man på håren en del och behöver då tillföra extra mycket näring. Så min frisör som själv använder denna olja tipsade mig om den!

Flaskan innehåller 100ml vilket inte är sådär jättemycket för sitt pris, men den är VÄLDIGT dryg! Oljan kan man applicera på både handukstorkat och torrt hår.

Eftersom jag själv inte har testat oljan förut så kommer jag att skriva ett inlägg senare där jag skriver om vad jag tycker om den! Om någon av er har använt den ett tag så får ni gärna dela med er av era åsikter!



Kommentarer
Molly Bergström

Heej!
Förlåt om jag stör, hoppas det är lugnt.
Jag skulle önska att du ville slänga in ett litet (eller stort...) öga på mitt inlägg som handlar om den psykiatriska vården. Hur illa behandlad man kan bli osv. Det skulle vara guld värt för jag vill sprida detta till så många som möjligt!

Stor kram och tack på förhand!

Direktlänk till inlägget:
http://mooollys.se/2013/february/den-psykiatriska-varden-ar-ett-skamt.html#comment

2013-02-17 @ 01:29:21
URL: http://mooollys.se
Louise

Hej!
Vilken fin blogg du har, fortsätt med det grymma jobb du gör!
På min blogg kan du läsa om mitt liv i Italien där jag lever drömmen jag har haft i sju år men även om mina blickar mot vuxenlivet där jag tänker satsa på en karriär som skådespelerska och teaterhögskolan står på tur härnäst. Vardagsinlägg blandas med bilder på lite för mycket pasta, pizza och risotto samt galna upptåg med både mig och italienarna som huvudpersoner. Jag försöker ha med mycke kultur och just nu ligger ett inlägg där jag jämför livet i Italien med Sverige samt ett inlägg med massor av bilder från karnevalen i Venedig uppe på bloggen. Jag vill förmedla betydelsen av att följa sina drömmar och hoppas på att inspirera många fler att göra samma sak!
ladolcevita.devote.se

2013-02-17 @ 17:51:03
URL: http://ladolcevita.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0